Vážení zákazníci, náš E-shop je v provozu i v tuto dobu značných omezení, zásilky však nyní zasíláme jen prostřednictvím PPL a osobní odběry nejsou možné, jsme tedy připraveni Vaše objednávky expedovat jako obvykle, pokud by došlo ke zdržení, budeme Vás o tom informovat.

Zaslání zboží či reklamace zpět na náklady prodejce.


Využijte možnosti stažení zásilky se zbožím přímo z Vaší adresy prostřednictvím přepravce PPL.


Získáte tím nulové náklady na řešení odstoupení od kupní smlouvy a rychlejší vyřízení bez dalších starostí.
Pokud máte o tuto možnost zájem, stačí nám společně s odstoupením od kupní smlouvy zaslat na e-mail tyto podrobnosti :


1 - Úplnou adresu, na které je zásilka k vyzvednutí.
2 - Telefonní kontakt na předávajícího
3 - Vaši E-mailovou adresu


Z naší strany objednáme svoz zásilky u přepravce, kterou přepravce obvykle druhý den vyzvedne na Vaší adrese.
Současně s tím obdržíte podrobnosti svozu na Váš E-mail, který následně můžete sledovat.